Hela kommunens fastighetsrelaterade information på ett ställe
Kungsbacka kommun använder Pythagoras för en överblick och bättre samarbete mellan enheter.
Här kan du läsa om våra samarbeten med olika kunder och hur kunderna själva upplever samarbetet med oss. Du kan läsa mer om alla ämnen som står markerade under respektive kund genom att klicka på ämnet du är intresserad av.
Kungsbacka kommun använder Pythagoras för en överblick och bättre samarbete mellan enheter.
Epiroc, en ledande leverantör inom gruv- och anläggningsindustrin använder Pythagoras för felanmälan och beställningar. Lyssna och se Hans Rostedt dela med sig av lärdomar i projektet samt resultatet av att ha allt i ett system.
Ulricehamns kommun gick från att skriva ut papper med felanmälan till att effektivisera processen med hjälp av Pythagoras felanmälan och…
Kungsbacka kommun effektiviserar lokalvården med Pythagoras.
Stiftelsen SHIS Bostäder har ingått ett avtal med Pythagoras för att digitalisera och effektivisera sin fastighetsförvaltning. Läs om det nya avtalet som förväntas öka kvaliteten i deras fastighetshantering, med användarvänlighet i fokus.
Vallentuna kommun har tagit stora steg i sin digitaliseringsresa genom att implementera Pythagoras digitala lokalvårdslösning. Läs mer om hur systemet effektiviserar städning, förbättrar arbetsmiljön och ökar flexibiliteten för Vallentunas städpersonal.
Läs mer om hur lösningen hjälper Specsavers att hålla reda på över 1500 avtal med olika villkor och lagstiftningar över flera länder.
Bjuvs kommun behövde få kontroll på sina avtal samt skenande kostnader i lokalvården. Resultatet blev ett innovativt projekt med sensorer, IoT och robotiserad städning tillsammans med Pythagoras.
Ulricehamns kommun behövde ett nytt system för felanmälan och rondering. De ville också ha möjlighet att växa i systemet och därför föll valet på Pythagoras.
Tranemo kommun ville skapa transparens och få koll på fastighetsrelaterade ärenden för en effektivare fastighetsskötsel. De första steget var att lyfta in alla ritningar som finns över fastighetsbeståndet i en digital miljö.
Nynäshamns kommun behövde effektivisera hanteringen av avtal, fastighetsregister och underhåll. Genom Pythagoras mobilitet blev det möjligt att hantera uppgifter som felanmälningar och digitala ritningar direkt på plats.
Det nya avtalet innebär att kommunen kommer att integrera ytterligare tjänster för att förbättra hanteringen av sina fastigheter och lokaler, inklusive ekonomisk och teknisk förvaltning samt digital besiktning och felanmälan.