Ulricehamn kundcase (1)

Ulricehamns kommun effektiviserar felanmälan

Ulricehamns kommun gick från att skriva ut papper med felanmälan till att effektivisera processen med hjälp av Pythagoras felanmälan och beställningar.

Istället för att åka fram och tillbaka till kontoret för att skriva ut ett papper, använder sig nu fastighetskötarna av den mobila appen, vilket effektiviserar deras arbete.

Alexander Markling, Förvaltningsassistent
Kundcase Innehåller: |

Se fler kundcase

kungsbacka kommun

Hela kommunens fastighetsrelaterade information på ett ställe

Kungsbacka kommun använder Pythagoras för en överblick och bättre samarbete mellan enheter.

Se detta kundcase...

Epiroc stöttar verksamheten med digitaliserad felanmälan och beställningar

Epiroc, en ledande leverantör inom gruv- och anläggningsindustrin använder Pythagoras för felanmälan och beställningar. Lyssna och se Hans Rostedt dela

Se detta kundcase...
kungsbacka kommun logga

Kungsbacka kommun förenklade sin lokalvårdshantering för säkrare städkalkylering

Kungsbacka kommun effektiviserar lokalvården med Pythagoras.

Se detta kundcase...