Customer success

Välkommen till oss

Varmt välkommen till Pythagoras-familjen! Vi finns här för att stötta dig i ditt användande av systemet - vare sig du är superuser eller sällananvändare så är vårt mål att du ska tycka att det är enkelt och intiuitivt att använda vårt system.

När du har börjat använda vårt system så kommer någon eller några i din organisation få inlogg till vår kundportal. Här hittar du bland annat:

  • Allmän information - kontaktvägar och öppettider för support, lathund för portalen, information om kundevents etc
  • Produktinformation - produktnyheter, lathundar, guider, FAQ
  • Dina ärenden - här kan du skapa nya supportärenden och enklare beställningar och även följa dina ärenden

Vi finns med dig under hela resan med oss

Av erfarenhet vet vi att det kan vara svårt att sätta sig in i vad ett nytt system innebär, det kan innebära olika förändringar för olika organisationer och individer. Det är viktigt för oss att du och din organisation känner att ni får full utväxling av vårt system. Ordning och reda, förbättrat internt samarbete, ökad tydlighet, snabbare hantering, ökad effektivitet och lönsamhet - oavsett vad ni vill uppnå, vill vi bidra till att ni lyckas med era föresatser. 

Vår förhoppning är att du ska känna att vi är en partner och ett bollplank i allt du och din organisation vill uppnå tillsammans. Om du vill komma i kontakt med oss, mejla oss på nedanstående adress så återkopplar vi så snart vi kan!

Vår kundportal

Pythagoras Support har öppet 08.00-17.00 på helgfria vardagar.

Under vårens klämdagar har vi öppet alla helgfria vardagar som vanligt.

 

Vill du prata om behov och förbättringar eller allmänt om customer success?

Hör av dig till oss på
customersuccess@pythagoras.se