ulricehamns kommun effektiviserar ärendehantering med pythagoras

Ulricehamns kommun effektiviserar felanmälan

Ulricehamns kommun gick från att skriva ut papper med felanmälan till att effektivisera processen med hjälp av Pythagoras felanmälan och beställningar.

Istället för att åka fram och tillbaka till kontoret för att skriva ut ett papper, använder sig nu fastighetskötarna av den mobila appen, vilket effektiviserar deras arbete.

Alexander Markling, Förvaltningsassistent
Kundcase Innehåller: |

Se fler kundcase

Nacka Kommun

Så driver Nacka Kommun förändring mot mer digital fastighetsförvaltning

I en förändring är det vanligt med känslor av otrygghet inför det som är nytt och okänt. Det gäller inte…

Se detta kundcase...
Emmaboda kommun använder Pythagoras fastighetssystem

Emmaboda kommuns rekordsnabba implementering, så gick det till 

Emmaboda kommun har nära 900 medarbetare och servar ungefär 10 000 invånare. Fastigheterna i kommunen sköttes tidigare i Incit Xpand…

Se detta kundcase...
SHIS kundcase implementering av fastighetssystem

SHIS Bostäder delar framgångsfaktorer för ett lyckat införandeprojekt

SHIS Bostäder erbjuder trygga genomgångsbostäder för etablerade och nyanlända stockholmare som av sociala eller ekonomiska skäl har hamnat utanför den…

Se detta kundcase...