Ulricehamn kundcase (1)

Ulricehamns kommun effektiviserar felanmälan

Ulricehamns kommun gick från att skriva ut papper med felanmälan till att effektivisera processen med hjälp av Pythagoras felanmälan och beställningar.

Istället för att åka fram och tillbaka till kontoret för att skriva ut ett papper, använder sig nu fastighetskötarna av den mobila appen, vilket effektiviserar deras arbete.

Alexander Markling, Förvaltningsassistent
Kundcase Innehåller: |

Se fler kundcase

Emmaboda kommun använder Pythagoras fastighetssystem

Emmaboda kommuns rekordsnabba implementering, så gick det till 

Emmaboda kommun har nära 900 medarbetare och servar ungefär 10 000 invånare. Fastigheterna i kommunen sköttes tidigare i Incit Xpand…

Se detta kundcase...
SHIS kundcase

SHIS Bostäder delar framgångsfaktorer för ett lyckat införandeprojekt

SHIS Bostäder erbjuder trygga genomgångsbostäder för etablerade och nyanlända stockholmare som av sociala eller ekonomiska skäl har hamnat utanför den…

Se detta kundcase...
kungsbacka kommun

Hela kommunens fastighetsrelaterade information på ett ställe

Kungsbacka kommun använder Pythagoras för en överblick och bättre samarbete mellan enheter.

Se detta kundcase...